Odcinek 32. Transformacja Agile – Jak rozpoznać gdzie jesteśmy?

Kontynuując temat tego jak podejść do wyzwania jakim jest transformacja agile przedstawiam konkretne narzędzie z narzędziownika Agendashift. Rozmowę o nim zaczęliśmy w poprzednim odcinki kiedy opowiadał o nim mój gość Mike Burrows. Dziś dowiecie się jak rozpoznać gdzie jesteśmy?

Agendashift Delivery Assessment to szybkie, łatwe w zastosowaniu i generujące bardzo pomocny w zrozumieniu raport, z którego mogą skorzystać zespoły, większe jednostki organizacyjne czy całe firmy.

Dzięki swojej skalowalności, możliwości podziału ankietowanych na podgrupy oraz naturalnie opcji przeprowadzenia ankiety po jakimś czasie pozwala na rozpoznanie sytuacji związanej z ważnymi aspektami organizacji jakimi są:

  • transparencja
  • zrównoważenie
  • współpraca
  • skupienie na kliencie
  • przepływ wartości
  • przywództwo

Dla kogo jest Agendashift Delivery Assessment?

Diagnoza Agendashift to świetne narzędzie dla osób takich jak Scrum Masterzy, Agile Coache czy agenci zmian, którzy chcą:

  • rozpoznać sytuację przed rozpoczęciem inicjatywy zmiany
  • poznać progres oraz obszary warte większej uwadze
  • animować dyskusję prowadzącą do ustaleń jakie podjąć kolejne kroki.

Ankieta dostępna jest na stronie organizacji Agendashift pod adresem https://www.agendashift.com/surveys/featured a jeśli jesteś zainteresowany przeprowadzeniem jej w wersji pełnej wraz ze wsparciem doświadczonego partnera to zapraszam na swoją stronę LeanAgile.ninja lub kontaktu za pośrednictwem LinkedIn

Agendashift Delivery Assessment - przykładowe wyniki ankiety
Przykładowy wygląd raportu z wersji Mini diagnozy Agendashift Delivery Assessment. Wyniki są prezentowane w postaci średniej i graficznie w postaci zakresów opisujących środkowe ćwiartki i cały zakres.
Przykładowy wygląd raportu z wersji Agendashift Delivery Assessment. Wyniki o najmniejszej rozbieżności oraz wskazówki dotyczące konkretnych pytań. Co wyniki z tego, że jesteśmy tak zgodni?

A gdzie tu Kanban?

Na koniec odcinka „odsłaniam karty” a więc powiązanie koncepcji Agendashift oraz konkretnej diagnozy z Kanbanem. Oceniane w niej aspekty to 6 z 9 tzw. wartości Metody Kanban. Poza nimi do wspomnianych wartości należą: Zrozumienie (Understanding), Porozumienie (Agreement) oraz Szacunek (Respect).

Nie trzymaj tego podcastu tylko dla siebie!

Jeśli ten, lub inne odcinki dają Ci wartość pamiętaj jak możesz go wesprzeć:

Dzięki i dobrego odsłuchu!


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *